ASUS

Компанія ERC здійснює гарантійне обслуговування всіх категорій продукції ASUS, що були офіційно ввезеними на територію України:

  • Комп’ютері компоненти* та оптичні приводи,
  • Ноутбуки, моноблоки, десктопи, монітори, комп’ютерна периферія,
  • Навушники і гарнітури,
  • Ігрові консолі та аксесуари,
  • Смартфони,
  • Активне мережеве обладнання,
  • Проєктори.

*Для отримання гаратнійного обслуговування материнських плат та відеокарт необхідно звернутися до продавця.

Умови гарантійного обслуговування:

  • або гарантійність пристрою по сайту виробника,
  • або наявність документу про придбання пристрою і заповнений гарантійний талон виробника або магазину;
  • дотримання умов експлуатації, зазначених у посібнику користувача.

Для перевірки гарантії скористайтеся посиланням: https://eu-rma.asus.com/ua/info/warranty.

Для проведення коректної діагностики обов’язкова наявність повного комплекту придбаного обладнання.

Також звертаємо увагу на доцільність збереження оригінальної коробки та ущільнювачів для безпечного транспортування.

Інформація про гарантійне обслуговування та служби підтримки на сайті виробника:

  • Служба підтримки ASUS Україна: https://www.asus.com/ua-ua/support
  • Телефон служби підтримки ASUS: (044)545-77-27, працює з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00, крім вихідних та святкових днів.
  • Голосова підтримка надається для таких категорій продукції: ноутбуки, смартфони, моноблоки, ПК та монітори.

Якщо фізична особа хоче відправити до СЦ ERC ноутбук, смартфон, моноблок, ПК, монітор чи мережеве обладнання за рахунок СЦ ERC, то спершу необхідно звернутися до служби підтримки ASUS і оформити заявку на сайті: https://www.asus.com/ua-ua/support/Service-Center/Ukraine
 
Інформація про міжнародну гарантію на сайті виробника: https://www.asus.com/ua-ua/support/Article/1151/