Компанія ERC здійснює гарантійне обслуговування наступних категорій продукції Dell:

          • Ноутбуки,
          • Комп'ютери,
          • Монітори,
          • Планшети,
          • Проектори,
          • Комп'ютерна периферія,
          • Сервери,
          • Мережеве обладнання,
          • Системи зберігання даних.

Умови гарантійного обслуговування:

          • Наявність документа, що підтверджує покупку, і заповненого гарантійного талона,
          • Дотримання умов експлуатації, зазначених у посібнику користувача.

Телефони відділу підтримки Dell:

          • 0 (800) 502-03-40 – підтримка ProSupport в режимі 24х7. Безкоштовно в межах України. З понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00 можливе спілкування російською мовою;
          • 0 (800) 502-03-20 – інші пакети підтримки. Безкоштовно в межах України. З понеділка поп'ятницю з 9:00 до 17:00 можливе спілкування російською мовою.

Інформація про гарантійне обслуговування на сайті виробника:https://www.dell.com/learn/ua/ru/uacorp1/terms

Перевірка гарантії на сайті виробника:https://www.dell.com/support/home/ua/ru/uadhs1/products/?app=warranty