Відтепер всі переваги сервісу доступні власникам SSD серій DC450R та DC500M/R ємністю 480 | 960 | 1920 | 3840 GB.
Для безкоштовної заміни накопичувача, що вийшов з ладу, достатньо звернутися до сервісного центру українського партнера Kingston Technology — компанії ERC:
- за телефоном гарячої лінії 0 800 300 345 або
- за адресою електронної пошти op@erc.ua.
Для отримання нового SSD в межах сервісу HotSwap, користувачеві буде потрібно надати:
- фото чека або іншого документа, що підтверджує придбання пристрою на території України та дату покупки;
- фото SSD-накопичувача, яке підтверджує наявність пломб та відсутність механічних пошкоджень;
- скріншот показника зносу SSD за результатами аналізу накопичувача програмою Kingston SSD Manager (KSM)*.
Після підтвердження можливості заміни пристрою, користувачеві буде необхідно відправити до сервісного центру ERC накопичувач, що вийшов з ладу.
На основі наданих документів, сервісний центр ERC проведе безкоштовну заміну SSD на ідентичну модель:
- протягом 24-48 годин після отримання непрацюючого SSD — для мешканців обласних центрів України;
- в строк до 5 днів після отримання непрацюючого SSD — для інших населених пунктів України**.
*- програма Kingston SSD Manager (KSM) доступна для безкоштовного скачування за посиланням: www.kingston.com/SSDmanager
**- строк заміни залежить від доступності товару на складі та нормативів доставки відправлень до населеного пункту користувача поштовими службами.