У зв'язку з локдауном в період карантину ми не зможемо приймати відвідувачів в нашому сервісному центрі з 8 до 25 січня 2021 року.
Для реєстрації доставки обладнання до сервісного центру та/або заявки, у тому числі, і на виїзний ремонт, використовуйте відповідні форми на нашому сайті service.erc.ua.
Детальну інформацію завжди можна отримати за телефоном 0 800 300 345 з 9:00 до 18:00 в робочі дні.
Відвантаження запасних частин партнерам та прийом вантажів проходить в штатному режимі.
Всі запити, отримані через наш сайт і соціальні мережі, будуть оброблятися в робочі дні з 9:15 до 17:45. У разі, якщо Ви оформляєте заявку в неробочі години, її обробка автоматично переноситься на наступний робочий день.
Графік роботи наших сервісних партнерів слід уточнювати за телефонами, вказаними на нашому сайті в розділі «Гарантія».
Наш персонал оснащений масками, рукавичками та антисептиками для рук, а територія сервісного центру, включаючи всі поверхні, регулярно обробляється дезінфікуючими засоби, відповідно до рекомендацій МОЗ.
Додаткова інформація щодо зміни правил та графіка роботи сервісного центру ERC буде опублікована на нашому сайті в розділі «Новини» і в соціальних мережах. Слідкуйте за нашими новинами та будьте здорові!