Компанія ERC здійснює гарантійне обслуговування наступних категорій продукції Dell:
- Ноутбуки,
- Комп'ютери,
- Монітори,
- Планшети,
- Проектори,
- Комп'ютерна периферія,
- Сервери,
- Мережеве обладнання,
- Системи зберігання даних.
Умови гарантійного обслуговування:
- Наявність документа, що підтверджує покупку, і заповненого гарантійного талона,
- Дотримання умов експлуатації, зазначених у посібнику користувача.
Телефони відділу підтримки Dell:
- 0 (800) 502-03-40 – підтримка ProSupport в режимі 24х7. Безкоштовно в межах України. З понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00 можливе спілкування російською мовою;
- 0 (800) 502-03-20 – інші пакети підтримки. Безкоштовно в межах України. З понеділка поп'ятницю з 9:00 до 17:00 можливе спілкування російською мовою.
Інформація про гарантійне обслуговування на сайті виробника:https://www.dell.com/learn/ua/ru/uacorp1/terms
Перевірка гарантії на сайті виробника:https://www.dell.com/support/home/ua/ru/uadhs1/products/?app=warranty