DELL

Партнери
МістоКомпаніяАдресТелефон
ВінницяTEAMХмельницьке шосе, 23(043) 267-33-47
ДніпроВІСТпр. Дмитра Яворницького, 76А(056) 371-96-26
ДніпроВФ Сервісвул. Медична, 3(056) 731-92-00
ДніпроДНІПРО Техноцентрвул. Івана Акінфієва, 18 (офіс 503а)(056) 374-10-40
ДніпроРИМ2000вул. Паникахи, 2, корп. 12(056) 236-03-00
ЗапоріжжяЛібра Лайнвул. Південноукраїнська, 9(061) 213-05-96
ЗапоріжжяМікротронвул. Перемоги, 96А(061) 216-00-09
ЗапоріжжяРома-Сервіспр. Соборний, 23(061) 212-51-68
Івано-ФранківськБМС-Західвул. Берегова, 22А(034) 271-11-90
Івано-ФранківськІТ-ТЕСНвул. Чорновола, 107А(034) 274-07-14
Івано-ФранківськПріоритетвул. Чорновола, 7(034) 254-00-20
КиївА-Сервісвул. Велика Васильківська, 21(044) 585-77-02
КиївВАН сервісвул. Щусєва, 36(067) 240-20-25
КременчукКомпутерравул. Шевченка, 64(053) 679-13-66
Кривий РiгГарант-Сервiсвул. Соборностi, 35 (офіс 17)(098) 331-19-11
Кривий РiгСкайтехпр. Металургів, 40(067) 204-48-44
ЛьвівIT Сервіс Групвул. Олени Степанівни, 45(032) 232-52-19
ЛьвівЛьвівТехвул. Героїв УПА, 73 (корпус 3)(032) 232-95-27
ЛьвівПріоритетвул. Яцкова, 25(032) 240-36-76
ЛьвівСервіс Побутвул. Чорновола, 95(032) 240-78-45
МиколаївС.П.вул. Пушкінська, 17 (офіс 208)(051) 247-96-73
ОдесаІН-ТІМвул. Мачтова, 170(800) 500-552
ОдесаІнтехвул. Успенська, 101(048) 777-45-27
ОдесаН-БІСвул. Коблевська, 28(048) 234-76-92
ОдесаРестартвул. Рішельєвська, 43(067) 219-68-37
ПолтаваАЙ.ТІ.ЕС. Українавул. Європейська, 146А (офіс 300)(053) 261-50-03
ПолтаваОргтехсервісвул.Маршала Бірюзова, 47Б(053) 265-42-47
РівнеІнфосистема-2вул. Льонокомбінатівська, 3(036) 224-60-39
СумиІнтеграційні рішеннявул. Івана Сірка, 14(054) 270-51-45
ТернопільПріоритетпр. Степана Бандери, 33(067) 413-03-88
УжгородМедіа Сервісвул. Бічна, 1(031) 267-90-99
УжгородРемонт Ноутбуківвул. Анкудинова, 4(099) 121-14-29
Харків911-сервісвул. Нетеченська, 30А(057) 755-91-11
ХарківАлділайнвул. Серпова, 4 (офіс 201а)(050) 741-73-73
ХарківАНРІпр. Незалежності, 5(057) 717-19-91
ХарківСОЛТІвул. Кацарська, 15(057) 765-84-77
ХерсонІнфотеквул. Ярослава Мудрого, 11(055) 242-44-68
ХмельницькийПріоритетвул. Молодіжна, 7(038) 277-77-62
ХмельницькийСмарт-Сервісвул. Молодіжна, 14А(038) 272-67-01
ХмельницькийТехносервісвул.Прибузька, 4(038) 270-96-09
ЧеркасиМегаСтайлбул. Шевченка, 242/1(047) 254-01-50
ЧернівціВірта-сервісвул. Комарова, 3(037) 254-55-45
ЧернівціКвант Сервісвул. Героїв Майдану, 18(095) 684-00-34
ЧернігівЕлвіравул. Мстиславська, 25(046) 294-12-32
Компанія ERC, будучи авторизованим сервісним центром DELL з 1.11.2011 року, здійснює технічне обслуговування продукції DELL.:
  • Ноутбуки
  • Персональні комп'ютери
  • Монітори
  • Планшети
  • Проектори
  • Комп'ютерна периферія
  • Сервери
  • Мережеве обладнання
  • Системи зберігання даних

Підставою для прийому техніки Dell в гарантійний ремонт є наявність документу, що підтверджує купівлю (чек, квитанція, інвойс, накладна), правильно заповненого гарантійного талону, а також дотримання користувачем правил експлуатації, викладених в керівництві користувача. Наявність фіскального або товарного чеку продавця.

Перевірити гарантійний пристрою можна за посиланням:http://www.dell.com/support/home/ua/ru/uadhs1?app=warranty&~ck=mn

Центр технічної підтримки Dell за безкоштовним телефоном «гарячої лінії»:

0-800-5020340** - підтримка ProSupport

0-800-5020320* - інші пакети підтримки

* - безкоштовний дзвінок зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України, доступний з 9:00 до 17:00 в робочі дні;

** - безкоштовний дзвінок зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України цілодобово без вихідних і святкових днів (з 10:00 до 19:00 в робочі дні на російській мові, в решту часу - на англійській мові).

 

 

 

Типи гарантії Dell.

Гарантія PL CIS (Partner Led Carry In Service) – Ремонт в авторизованому сервісному центрі – даний тип гарантії передбачено для споживчого сегменту техніки Dell. Ремонт продукту з гарантією Partner Led Carry In Service (PL CIS), здійснюється в авторизованому сервісному центрі. Сервісний центр - один з пунктів ремонту Авторизованого Постачальника Послуг Dell, список яких доступний на сторінці:http://service-fw.erc.ua/service/#&&p=48&m=2.

Покупець Продукту несе зобов'язання з доставки товару до сервісного центру або місця продажу і назад. Звичайні часи обслуговування - години роботи за місцевим часом, 5 днів на тиждень за винятком офіційних вихідних днів в даному регіоні.

 

Гарантія After Remote Diagnosis, Basic Onsite Service і Next Business Day Onsite - обслуговування з виїздом фахівця на місце на наступний робочий день.

• У випадку з послугою Next Business Day Onsite Service (Обслуговування з виїздом фахівця на місце на наступний день) технічний фахівець зазвичай прибуває на місце установки на наступний робочий день. Відносно даної послуги діють певні умови і обмеження:

• Виїзд технічних фахівців можливий з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00 за місцевим часом, крім святкових днів в даному регіоні.

• У загальному випадку послуга виїзду фахівця на наступний робочий день застосовується для звернень, які були отримані корпорацією Dell не пізніше 15:30 за місцевим часом. • У випадках коли після прибуття технічного фахівця на підприємство Замовника виявляється потреба в додаткових деталях / ресурсах, роботи можуть бути тимчасово припинені до надходження додаткових деталей / ресурсів.

 

 

Гарантія ProSupport Next Business Day On-Site - це розширений рівень сервісу з цілодобовою віддаленої комплексної підтримкою апаратури і програмного забезпечення, і можливістю виїзду до замовника на місце експлуатації для відновлення працездатності апаратного забезпечення. Для підтримки ProSupport з виїздом на місце експлуатації на наступний робочий день (ProSupport Next Business Day On-Site) виїзд здійснюється у робочі дні.

• Віддалену діагностику несправності обладнання проводить інженер технічної підтримки Dell. Користувач робить дзвінок на лінію технічної підтримки Dell: Client обладнання (ноутбуки, планшети, ПК, монітори) - 0 800 502 03 20. Enterprise обладнання (сервери, системи зберігання) - 0 800 502 03 40. Дзвінок з усіх телефонів безкоштовно. Підтримка російською мовою працює з понеділка по п'ятницю з 8 до 18 за київським часом. В інший час дзвінки автоматично переводяться на англійську лінію підтримки.

 

Гарантія ProSupport і ProSupport Plus 4 HR On - Site - включають виїзд інженера до замовника і доставку на місце експлуатації запасних частин для відновлення працездатності апаратного забезпечення протягом 4-х годин з моменту визначення необхідності надання апаратної підтримки на місці, в цілодобовому режимі. Такі умови в даний момент можуть бути забезпечені в наступних містах України: Київ, Харків, Дніпро.

Для здійснення техпідтримки продуктів із зазначеним рівнем обслуговування Dell формує локальний склад поблизу місця експлуатації обладнання. У зв'язку з цим, в службу техпідтримки Dell обов'язково повинна бути надана повна і достовірна інформація про місце встановлення обладнання і зміни в його конфігурації. З цією метою постачальник обладнання повинен: проінформувати кінцевого користувача про обмеження території підтримки (послуга доступна в наступних містах України: Київ, Харків, Дніпро).

Додаткові опції.

Battery Exchange Service – в стандартну гарантію ноутбуків і планшетів Dell входить 1 рік гарантії на акумуляторну батарею (АКБ), незалежно від терміну гарантії на всю систему. Гарантійна заміна АКБ проводиться за запитом кінцевого користувача, якщо термін його служби, без підключення до стаціонарного електроживлення, істотно скоротилося (на думку кінцевого користувача). Гарантію на АКБ можна розширити до 3 років з дати початку гарантії на основний пристрій (на 2-ий і на 3-ий роки служби пристрою). Для цього потрібно або придбати пристрій з такою опцією, або докупити опцію окремо, після придбання пристрою.

Keep Your Hard drive Service – за стандартною процедурою гарантійної заміни Замовник повинен повернути дефектні комплектуючі. Це стосується і носіїв інформації. Якщо політика безпеки Замовника обмежує переміщення носіїв інформації («жорстких» дисків, включаючи SSD) з місця експлуатації, то Замовник повинен придбати разом з покупкою системи або після її придбання залиште як є. Вона дозволяє Замовнику зберегти несправні жорсткі диски у себе.

Продовження гарантії на обладнання Dell.

Будь-який власник обладнання Dell може поліпшити поточні умови гарантії (наприклад, з Базовою гарантії до ProSupport) або продовжити термін її дії. Купити контракт (Сертифікат) на технічну підтримку можна і після закінчення діючої гарантії. Також увазі замовника надаються додаткові «набори опцій», які дозволяють сконструювати свій власний сервісний план відповідно до конкретних потреб організації в даний конкретний момент часу.
Як правило, продовження гарантії для персональних комп'ютерів і ноутбуків, можливо на термін, що не перевищує 5 років, з дати відвантаження обладнання з фабрики Dell. Продовження гарантії на планшети, як правило, обмежується 3-ма роками з дати відвантаження обладнання з фабрики Dell. Для більшості моделей серверів, систем зберігання даних, комутаційного обладнання, можливість продовження технічної підтримки обмежена 7-ма роками c дати відвантаження обладнання з фабрики Dell. Для деяких комутаторів Dell встановив так звану Life-Time Warranty (Довічна гарантія). Це означає, що Замовник може замінити несправний пристрій протягом усього періоду експлуатації.
Щоб отримати пропозицію на продовження, відновлення або зміна умов гарантії потрібно звернеться в авторизований сервісний Dell, вказавши Service Tag системи і бажаний рівень і термін гарантії.
Факт продовження гарантії на обладнання відбивається на сайті Dell в розділі «Перевірити стан гарантії». Для перевірки поновлення гарантії потрібно ввести в веб-форму сервісний тег пристрою, на який продовжена гарантія.

• Якщо розрив між датою закінчення гарантії і замовленням на її продовження становить більше 45 днів, то у вартість включається фіксована плата за відновлення гарантії.

• На гарантію приймається тільки справне устаткування. Відновлення працездатності обладнання проводиться за рахунок коштів Замовника і здійснюється за разовим зверненням до авторизованих сервісних центрів.

Умови гарантії на продукти Dell, ввезені на територію України з інших країн.

У разі, якщо продукція Dell була придбана в інших країнах і завезена на територію України, то перш за все необхідно здійснити трансфер гарантії. Для здійснення трансферу гарантії необхідно виконати дії, зазначені за посиланням:
Якщо продукція Dell ввезена на територію України для тимчасового користування на строк не більше півроку, то можна скористатися програмою міжнародного обслуговування. Для участі в програмі міжнародного обслуговування ваша система повинна мати рівень гарантії не нижче «Обслуговування на місці на наступний робочий день» (Next Business Day Support); при цьому замовник готовий назвати повне ПІБ власника системи зареєстрованого в базі Dell.