Beko

  • У разі виникнення питань по роботі продукції, просимо Вас звернутися на гарячу лінію компанії Beko по телефону 0-800-500-4-3-2
  • Перед тим як звернутися на гарячу лінію Beko, необхідно перевірити наявність заповненого належним чином гарантійного талона, який є дійсним на території України, а саме: модель, серійний номер, дата продажу, термін гарантії, чіткі штампи фірми-продавця, назва і телефон сервісного центру (встановлює техніку), дату встановлення, підпис майстра, штамп сервісного центру.
  • Серійний номер і модель виробу повинні збігатися з номером, вказаним в гарантійному талоні.
  • Оператори колл-центру зареєструють Вашу заявку, нададуть необхідну консультацію по гарантійному обслуговуванню і ознайомлять з умовами гарантії.
  • При необхідності, Ваше звернення буде направлено в сервісний центр. Після внесення даних, оператори нададуть Вам номер заявки.

 

  • Номер заявки необхідно зберігати протягом усього терміну ремонту техніки.
  • Якщо для ремонту необхідний виїзд майстра, працівники сервісного центру зв'яжуться з Вами за вказаними контактними і домовляться про найбільш зручних дату і час виїзду майстра.
  • При наступному зверненні на гарячу лінію досить вказати номер заявки або номер телефону, Який Ви надавали під час попереднього звернення, дозволить оператору в найкоротші терміни НАДАТИ консультацію або, в разі необхідності, викликати майстра з сервісного центру для усунення несправності.