Kodak

Компанія ERC, будучи авторизованим сервісним центром KODAK з 2007 року, проводить гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції KODAK:
  • Документ сканери

Умови гарантійного обслуговування продукції KODAK:

  1. Наявність гарантійного талона від компанії ERC заповненого продавцем при продажу.
  2. Наявність документа, що підтверджує покупку.
  3. Дотримання користувачем правил експлуатації, викладених в керівництві користувача і гарантійному талоні виробника.

 

  1. Умови гарантії.
    Система гарантійної підтримки передбачає гарантію виробника на всю техніку, що поставляється на територію України фірмою KODAK. Термін гарантії складає один рік.
  2. Гарантійне обслуговування.
    Система заснована на використанні гарантійного талона компанії ERC, який вкладається в упаковку. Гарантійний талон заповнюється при продажу апарату кінцевому користувачеві.
  3. Особливості системи гарантії.
    Гарантійне обслуговування здійснюється уповноваженою організацією, яка надає. Гарантія поширюється на виробничі дефекти електронних і механічних вузлів, знос яких не пов'язаний безпосередньо з обсягом сканування. Гарантія недійсна у випадках, коли недоліки вироби виникли внаслідок зміни напруги або частоти електроживлення в межах, що перевищують величини, встановлені відповідними стандартами, а також в результаті використання не рекомендовані витратних матеріалів (не компанією KODAK). Разом з тим необхідно підкреслити, що саме по собі використання неоригінальних витратних матеріалів та інші порушення правил експлуатації не можуть бути єдиною підставою для відмови в гарантійному ремонті - необхідно, щоб був дефект, викликаний цими порушеннями. Профілактичні роботи не входять до гарантійне обслуговування і повинні оплачуватися користувачем окремо. Перелік зазначених робіт повинен бути заснований на рекомендаціях KODAK, перерахованих в сервісній документації, але може також включати і інші роботи на розсуд сервісної організації. Відмова користувача від профілактичних робіт не є підставою для зняття апарату з гарантії, однак усунення несправностей, викликаних можливим прискореним зносом "ресурсних" деталей, оплачується користувачем.

 

Потрібно обов'язково надавати документ, який підтверджує покупку - це фіскальний чек або видаткову накладну.